Tweetbot

Als tegengewicht tegen de demotiverende politieke kritieken hier een categorie vol lof over juweeltjes van apps van innoverende bedrijven (vaak in groot contrast met de huidige politiek).

Geschreven vanuit mijn ervaring met iOS devices maar heel veel apps zullen ook beschikbaar zijn voor o.a. Android.

Ik vind het niet belangrijk om ook hier de polariserende toer op te gaan.

Met een zeer regelmatige frequentie zal ik mijn favoriete iOS apps aanduiden.

 

De eerste is zeker Tweetbot -> naar mijn gevoel de beste Twitter client!

Een recente studie heeft uitgewezen dat Tweetbot de minste bewegingen nodig heeft om de meest complexe acties uit te voeren. Efficiënt en dus weer in contradictie met de politiek.

U kunt ook een nota toevoegen als 140 tekens te weinig zijn om uw beklag te doen over de politiek.


Een echte aanrader.

Geef een reactie

